TVOŘ JAK LEONARDO

Krásné 2. místo vybojovali Filip, Daniel a David v soutěži „Tvoř jak Leonardo.“ Kreativní soutěž pro žáky středních škol připravil tým IKAP II Středočeského kraje, který se nechal inspirovat 570. výročím narození geniálního umělce a vynálezce Leonarda da Vinciho.

Tuto výzvu jsme si nemohli nechat ujít. Vznikly hned dva týmy, před nimiž byl úkol vyrobit originální propagační předmět Středočeského kraje a k němu vypracovat i podnikatelský záměr.

Fantazie a skvělé nápady našim žákům rozhodně nechybí, takže prvním velkým úkolem bylo vybrat ten správný a jedinečný výrobek, který by nejlépe vystihl Středočeský kraj. Z celkem 19 týmu se oba naše týmy probojovaly do finále, které se konalo pro TOP5 v budově Krajského úřadu Středočeského kraje.

První tým se vydal cestou praktického vybavení moderní kanceláře, ve které nesmí chybět víceúčelový stojánek na mobilní telefon – Office Station. Prvotní myšlenka prošla několika inovacemi, jejichž výsledkem je praktický designový stojánek. Prezentace pro možné investory byla rovněž originální, a tak tým zaslouženě získal 2. místo.

Druhý tým se zaměřil na chutě návštěvníků Středočeského kraje. Propojil moderní technologie 3D tisku, grafický design s truhlářskými dovednostmi a výsledkem je geniální G-box, neboli multifunkční designová krabička na čaje z okresních měst Středočeského kraje. Umístění na prvních třech místech tým těsně minulo, ale my víme, že nápad zrealizujeme a návštěvníci naší školy se mohou těšit na jedinečnou svítící krabičku, skrývající nejen čaje.

Soutěž jsme si jako žáci užili, naučili se novým dovednostem, poznali kapku víc své spolužáky, dozvěděli se něco víc sami o sobě, zjistili, kde mají ještě mezery a určitě se posunuli o kousíček dál. Příště už to bude zajisté 1. místo, a jestli ne, tak nevadí, vždyť vítězství není všechno. Ale potěší …

Výrobek Office station a projektový záměr týmu ve složení Filip, Dan a David (žáci 3.A), který se umístil na 2.místě:

Výrobek G-box a projektový záměr týmu ve složení Kryštof, Viktorie a Tomáš (žáci 3.A), který se umístil na 4.-5. místě: